Oyku_0321 Bebeğim 7 aylık oldu ek gıdaya ilk yoğurt tadımı ile başladık ta ki muza gelene bi sorun olmamıştı sonra ben muzdan olduğunu düşündüm kestim fakat muzdan da değil yine kabız yapıyor ama keçi pisliği şeklinde napmak lazım ne zaman düzene girecek arada kefir de içiriyorum kuru kayısı falan yok işe yaradığı acaba başka bişi mi var başına gelenler nasıl geçiriyorsunuz
Oyku_0321 SemaKa böyle olduğ için bişey veremiyorum pek irmikli kayısılı muhallebi Tarhana çorbası zeytinyağlı falan elma püresi armut püresi
Oyku_0321 2kiz normale dönünce tekrarlıyor mu ilk kez mi oldu sizin bizim ek gıdaya geçeli yaşıyoruz üç dört gün az az sert oluyor sonra düzeliyor
babytugra_ Oyku_0321 cennet hurması yada armut yedirmeyi dene canım benim bebeğimde de oldu bunlar fayda etti eğer bunlarda fayda etmezse malesef fitil kullanıyorsun
neolmusyaani cemile161_ 15 gün falan oluyor 3 kere çok acayip ağladı lavman yapmk zorunda kaldm çok sert ağlayarak yaptı ise yaramadı doktorun verdiği ilaçlar.doktor duphaloc yazmış eczacı laxamot vermiş ondan mı ise yaramadı ki
Biz4kisiyizkardes Oyku_0321 irmikte yapıyor olabilir ben geçen gün bebeğimin çorbasına ince bulgur koydum aman yarabbi tövbeler olsun bidaha ne zaman cesaret ederim bilmiyorum o derece kötüydü Hindistan cevizi yağı aldım ben organik onu veriyorum haftanın 3-4 günü birde ek gıda yedikten sonra hemen emziriyorum inşallah bidaha olmaz
Nrysy Oyku_0321 kemik suyu, sarı üzüm kurusu yaşı, kurusunu sıcak suda beklet içir, kivi, bal kabağı ek gıdayı çok almıyorsa ve anne sütü ile besleniyorsa yapsın diye çok da uğraşma bebeğin durumuna göre müdahale edersin, düzelir yakında
Oyku_0321 Nrysy bi şekilde düzeliyor cuma dan bu yana az az yapıyordu sert şekilde buğün iki kez yaptı sıvı şekilde düzeldi ama bi kaç gün sonra biraz katı bişey versem yine durum böyle oluyor
neolmusyaani cemile161_ yok bacım artık yapmicam lavman.. ama gec mi iyileşir ki bağırsak florasi acaba
cemile161_ neolmusyaani karnı falan şişmi ses geliyormu karnından gazda olabılır canım gazını cıkartıyormu
busraalanya Oyku_0321 keçi kakası şekline kadar gelmiş yani ne yesenizde önce orada ki kakayı çıkartması gerek orayı yiyecek yumuşatmaz maalesef ya yapmasını bekleyeceksiniz popoya kulak çubuğuyla zeytin yesenizde sürebilirsiniz ama bunu sık yapmayın popo alışır derler. Popo çatlağı olmaması için bu durumu çözmeniz gerek ılık suya oturtabilirsiniz günlük 10 dk kadar bir de bu mevsimde çok zor ama belki kurusuda işe yarar Trabzon hurması anneden bebeğe çok güzel geçiyor ki sizinki yiyebilir çok güzel işetiyor. Düzelmezse doktora başvurun bence fitil verir çok geçmiş olsun
Oyku_0321 busraalanya şöyle buğün iki kez normal yaptı çatlak falan olur mu ki olursa da nasıl anlayabilir miyiz ki