mlknr evet doğumdan sonra 3. Gün kontrolüne gelinecek bıngıldağı çok çok küçük denmişti.. hatta çekim yaptırdık beyin cerrahiye yönlendirdi çok şükür bir şey çıkmadı takip edilcek dendi.. ben her ay kafa ölçümüzü takip ettim hep de ilk onu soruodum doktora.. 4. Ayda doktorumuz artık korkma dedi.. inşallah sizin de öyle olur.. sana cevap yazmak için üyelik açtım korkma rahatla die bnde çok korkmuştum her yere yazıodum çnkü