Merhaba anneler oğlum 4 ay 8 günlük. Bugün bi tane alt disinin patladığını, yanindakinin de patlamak üzere olduğunu gördüm. 1 aydir aşırı salyalanma ve son 2 haftadir parmaklarini hirslana hirslana ısırıyordu yavrum ☹️ gecen hafta diş jeli aldım sadece geceleri sürüyorum, 2 farklı diş kaşıyıcısı var sürekli veriyorum ama bir türlü rahatlatamiyorum oglumu. Siz neler yaptınız bu süreçte. Nasil rahatlattınız kuzularınızı. Cok huzursuz içim burkuluyo