katilcivciv Kizlar simdi 120ml suya 4 kasik mama koydugumuzda miktai 150ml cikiyor. Yani bebegimin yedigini 120ml olarak mi hesaplamam gerekiyor 150ml olarak mi??
harununannesii0 katilcivciv Mama daha tam suda çözülmedigı için öyle.gozukuyor ama 120ml olmus oluyor hatta bizim ki 125 ml 4 kaşık ama biberon, biberon degisiyor demek ki 🌸
lidokain katilcivciv bir ölçek mama 10 CC kadar yükseltiyor biberonda bosverin ya ince hesaplara gerek yok 120 iste
katilcivciv harununannesii0 ay bilemedim ya hep 120 diye hesapliyordum. Arkadasimla konustuk o 150 diye idda etti de aklim karisti🙈 tesekkürler canim🌸
katilcivciv lidokain herkes baska bisey diyor yahu😂😂 bi doktora sorucam bakalim, bu post aydinlatmadi beni