Kzlar 1-2 saat once bebegimin kafasninn arkasnda sicaklik farkettim. Neyse normaldir herhalde dedm onemsemedmm. Son yarm saattir de vucudu atesli gibi sanki inanin anlayamadim bi sicak bi degil. Olctuk 38.2 cikti, deminn yine olctuk 38di, smdi olctum 37.7 cikti. Uzerini degstiriyorum suan bacaklari normal ama govdesi sicak, kollarj ve yzuu normal ama kafasi sicak. Dişten dolayi diye dusundum ama hafiften boyle bi durgunluk sakinlik de var gibi emin olamadim. Sizce nedendir 🥺 hasta olmaz inşaallah degil mi ya 🥺🥺 dişse de, diş atesi boyle durgunluk yapar mi 🥺 6 ay 9 gunluk bebisim.