Yeni durum bildirimi yapıyorum 🤦🏻♀️ 3 ay 4 günlükten selamlar! Kucakta gezme isteği, mama reddi biberon reddi(mama kullanıyor) meme de red yok çok şükür ama az az emiyor. Bu ay ki mamalar hep çöp oldu. Sürekli mız mızmızlanıyor, hiç bir şeyden memnun değil sürekli uyku hali sürekli huzursuz 🤦🏻♀️