Ben hamileyken başladım çalışmaya 8 aylıkken kpss ye girdim. Sıraya dahi zor sığıyordum. Daha sonra yeterli puanı aldım. Bebeğim oldu, çalışmayı bırakmadım çünkü bizde kurum sınavı da oluyor. Bebeğim her uyuduğunda ders çalıştım . Gece emzirmeye kalktığımda telefondan notlar okudum. Çok şükür atandım. Demem şu ki inancınızı kaybetmeyin. Peşini bırakmayan bi şekilde atanıyor.