gencmom_ Kızlar 3 gündür beynimi uyuşuk gibi hissediyorum gözüm bazen bulanık görüyor mide bulantısı ve halsizlikte var telefonun ekranına bile zor bakıyorum Acile gitsem bişey yaparlar mı hiç iyi hissetmiyorum kendimi
Gamzosgamzos gencmom_ bu şikayetler bende genelde üst üste çok uykusuz kaldığım günler oluyor bu ara uykusuz kaldınız mı? acile giderseniz tansiyon şekere falan bakarlar en azından içiniz rahat eder
gencmom_ Gamzosgamzos gittim canım pek ilgilenmediler ama kan ve idrar verdim idrarda kan kaybı gözüktü iğne yapıp taburcu ettiler
Gamzosgamzos gencmom_ ya tekrardan geçmiş olsun 🌸 sen en iyisi dahiliye bölümüne randevu al orda daha ilgilenirler şimdi acilde vitaminlere bakılmamıştır büyük ihtimal belki vitamin eksikliği falanda olabilir
moonlight__ Bende aynı şekildeyim basım çok dönüyor napacagimi şaşırdım. Sizin ki geçti mi ? Çok basım dönüyor gözümu kapattığımda daha çok dönüyor midem bulanıyor