denizin_annesi_ Kızlar merhaba her emzirmeden sonra illa gazı olacak diye bir şey var mı? Bazen saatlerce gazı çıksın diye uğraşıyorum çıkmıyor. Sizde durumlar nasıl??
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala denizin_annesi_ çıksın diye uğraşıyorum çıkmıyor Gazı çıkmayınca huysuzlaşıyor mu? Illaki gazı olur ama rahatsız etmiyorsa yapacak bir şey yok, kendi isteyince çıkarsın annesi:)
Zengo denizin_annesi_ denizin_annesi_ 20 gunluguz vallahi bende merak ediyodum vuruyom vuruyom bisi yok
heyytt Çıkartmak isteyince bazen tekte çıakrtıyor ama yok istemiyorsa uğraş dur çıkartmıyor bizde öyle.
denizin_annesi_ heyytt aynen bizde o durumdayız da doktorumuz her emzirmeden sonra çıkarın dedi ondan sordum bende acaba her zaman gazı olmak zorunda mı diye
denizin_annesi_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala genelde kakasını yapamadığı vakit huysuzlanıyor diğer türlü gazını çıkartmaya çalışırken uyuyup kalıyor. Kakasını yapması için bir tavsiyeniz var mı? :)
denizin_annesi_ Zengo bizde 14günlüğüz kakasını yapıyor mu peki benimkisi yapamayınca çok sancı çekiyor yaptığı vakitte sanki ishalmiş gibi yapıyor sarı renkte sizin bebişin nasıl acaba kaka durumu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala denizin_annesi_ bilmiyorum cnm, bnmki ozmnlar günde birçok kez kaka yapıyordu,