Bebikoluhayatim Kızlar bebeğim 11 günlük küvezdeydi dün taburcu oldu omuzumda uykuya rahat dalıyor yerine koyunca uyanıyor kundak deniyorum onuda asla kabul etmiyor katıla katıla ağlıyor , varmı öneriniz yerinde yatması için,
6158alp Bebikoluhayatim bnm oglm 9 aylık ayklrımda yatıyor koyunca uyanıyor önerim sizde onla uyuyun ben öyle yapıyorum 😂 ayrıca bebeginiz iyimi şuan saglıcakla büyütn insallh
nazlii1_ Bebikoluhayatim daha çok küçük bol bol kucağınizda uyutun 1 2 aya azalır ama. Sizin kokunuzu istediği için uyanır
ozgec Bebikoluhayatim canım sende 11 gunluk bebegı koyma yerıne o senı arar annesı daha cok mınık temas ıster
mombaby00 6158alp sadece ben böyleyim sanıyordum benim oğlumda 7 aylık ayağımda uyuyor koyduğum an uyanıyor gece memede sabaha kadar beraber yatıyoruz ben 9 aya geldiğinde geçer diye düşünmüştüm kafayı yiyecem şimdi
moommyyy Bebikoluhayatim ayakta sallamayı denemeyin bence. Kucağınızda uyuyorsa uyusun, sallamaya alışınca da sürekli sallamanızı isteyecek çünkü. Benim bebeğim de iki aylık , doğduğundan beri kucağımda uyuyor. Beşiğine bıraktığımda kısa sürede uyanıyor genelde. 3. Aydan sonra desteksiz uyutmaya çalışacağım ama şu an çok erken. Siz de yeni bir desteğe ( ayakta sallama gibi) alıştırmayın derim. Bırakması çok daha zor olur sonra sizin için
6158alp Bebikoluhayatim bn ilk 2 ay gögsümün üstünde uyuttum öyle beraber cok uyudk ama alıştırmasan. Daha iyi bazen zor oluyor eşin sana yardımcı oluyorsa sorun değilde olmuyorsa çok zorlanırsn beşigine alıştırman daha mantıklı bir kaç gün zorlanırsn ama alışınca rahat edersn