hanzademira ben başak burcuyum keşke olsa çevremdeki annelere söylerim ama aman dursun herşey 4/4 lük olacak diye bir kural yok birde ikizlerim var bir saniye bıraksam eve bomba atılmış gibi oluyor oyüzden sürekli hazır komuttayım boşverin takılmayın bukadar eşinizle bu konuda sıkıntı yaşamıyorsanız akışına bırakın illaki düzene girer dediğim gibi gelenlerde sizin için gelsin bir zahmet evi kolaçan etmeyi versin