yenianne01 mrcays bizde 6.5 aylıkken olduk 2 şubatta olduk çok hızlı iyileşti aslında ama şişliği hala inmedi normalmişte 2 ceraha 2 çoçuk doktoruna götürdüm açıkcası sünneti beni çok huzursuz etti taktım yani bu duruma çokta korktum