Sabahtan beri kendımde degılım 3 oğlum var en küçüğüm 6 aylık geçen ay ilk regl oldum bu ay olmadım doğum sonrası normaldir duensizlik dıye düşündüm test aldım 2 cızgi cıktı şoktayım test bozuktur diye ümit ediyorum yarın yeniden deneyeceğim ben ne yapacam bılmıyorum