meowmeov Kızlar kızım 13. günlük banyo yaptırırken inanılmaz derecede ağlıyor nefesini kesecek kadar normal mi bu durum çok geriliyorum ilk bebeğim çok acemiyim
Ali_atlasinannesi meowmeov normal kimi bebek suyu sevmez olabilir yani benim bebişte suyu çok seviyor
civil meowmeov Bazı bebekler suyu sevmeyebilir yada çok korktuğu için ağlıyordur . Suyu sevdirmeye çalışın çok hızlı değilde keyif almasını sağlayacak şekilde banyo yaptırmaya çalışın. Ten taması sağlayın ilk duşlarda birlikte banyoya girin eşinizde size yardımcı olsun . Ben o şekilde yaptım. İlk başta annem yardımcı oldu bebeklerimi yıkamada hep ağlıyorlardı annem hızlıca yıkalım aman üşümesin mantığıyla yıkıyordu. Sonra anneme ilk 20 gün kadar müsade ettim hemen ardından ben devraldım ben yıkadım. Yıkamaya başlamadan önce mutlaka karnı tok olmalı yemekten yarım saat sonra yıkayın keyfi yerinde oluyor. Açken bebek ağlıyor.. yavaş yavaş acele etmeden korkmasını sağlamadan yıkamaya başladım tabi ki ilk yıkamada hemen ağlamadı diyemem ama bu şekilde bir aya kalmadan suyu sevdirdim ikiz bebeklerime şuan çok şükür ağlamıyorlar . Keyif alıyorlar ☺️
ZeydsMom 2 aylik olduk bizimki hala agliyor galiba normalmis irelide sever diye dusunuyorum sevdire biliriz. Simdi anlamiyorlar. Hatta her bez degisiminde poposunu yikarim yine aglar 😄 bir turlu alisamadi .
meowmeov ZeydsMom evet benimki de öyle bez değiştirirken alıştım ama banyo yaptırırken kendini yırtarcasına ağlıyor çok geriliyorum 🥲🥲 ilk bebeğim hiç ağlamaması gerekiyormuş gibi geliyor çok acemice belki bilmiyorum korkuyorum 🥲🥲
huzurluaycicek Bazı bebekler suyu sevmiyor ben alıştıra alistira yıkıyorum hep ayaklar bacaklar alt kısmı, gövde, kollar en son baş, bu sırayla gidiyorum yavaşça döküyorum
meowmeov huzurluaycicek bende öyle yapıyorum ama çıldırıyor çok korkuyorum öyle ağlayınca aşırı geriliyorum bugün banyo günü yaptırıcam birazdan aşırı gerginim 😨😨
meowmeov huzurluaycicek annemde aynı şeyi söylüyor ben sizi öyle yıkıyordum diyor ama hem çok küçük korkuyorum hemde doğum sonrası kanamalarım bitmedi oturarak girmek istemiyorum 😭😭