Kerem-selami Kızlarrr bebeğim 3 aylık eşim sünnet yaptıralım diyor sizce nasıl bir dönem rahat geçer mi çok ağlar mı 🫣
selly0606 Kerem-selami uç kısmı çok yspışık değilse derisi 3-4 gün zorluğu var. Yapışıksa bizimki öyleydi 15 günde iyileşiyor 1 hafta sıkıntılı oluyor
Gizmokzilla Kerem-selami en rahat dönemi, kesinlikle yaptırın. İlk gün biraz sancılı geçiyor ama sonrası çok güzel ve rahatlık. Biz de 3 buçuk aylıkken yaptırdık iyi ki yaptırmışız 🌸💜
smy17 Kerem-selami 1 hafta oldu yaptıralı 2.5 aylık bebeğim iyiki yaptırmışız hatta daha erken bile yaptırabilirdik bence. İlk gün huzursuzlandı ve kremi sürerken zorlandık sonraki günler çok rahat geçti şükürler olsun tavsiye ederim yani erken sünneti 😊