elifbuse06 2 ocakta başvurduk 6 ocakta kabul edildi ama bizede halen yatmadı 144 danışma hattını aradığımızda da bulunduğumuz yerdeki sosyal yardımlaşmayı aradığımızda da birinde tarih veriyorlar birinde daha ne zaman yatacağı belli değil diyorlar .koca kış boyunca çıkmadı senenin başında çıktı bi kaç ay da olsa onunla öderiz dedik onu da veremediler kış bitiyo.. yazın zaten fatura 50-100 gelcek ona yardım yapacaklar heralde gidişat onu gösteriyor