Ben de aynı şeyi merak ediyorum. 6aylıkken ilk adetimi oldum bebeğim 1yaşında 6aydan sonra düzenli adet oldum fakat bu ayki adet dönemim bittikten sonra lekelenmem ve ağrım oldu 7-8 gün kadar daha ve ara ara yine lekelenmem oluyor. Emziriyorum sütüm yeterli değil doğduğundan beri mama artı meme olarak ilerledik. Şimdi neden böyle düzensizlik oldu anlamış değilim