yiyidom bence doktora bir danışmanızda fayda var, enfeksiyon olabilir, bazı yaralardan bu şekilde deformeler okuyor kremleri var. Bir doktorun görmesi en iyisi. Ben böbrek ameliyatı oldum sizin dediğiniz gibi dikişlerim şişti, önemsemedim sonra enfeksiyon olduğunu öğrendim ama benim direk ameliyathane enfeksiyonuydu en tehlikeli enfeksiyon türüdür zaten. 1 ay civarı hastanede yattım. Enfeksiyon bitmişti ama dikişlerim şişmeye devam etti, doktora gittiğimde doktorum keşke daha erken gelseydin kremle çözebilirdik dedi. Yine de kremi denedik ama fayda etmedi 🌸