Merhaba anneler oğlum 15 aylık. Bu aya kadar herşey çok güzel ve yolundaydı gündüz 2 uyku uyur 5 ten önce olmasına özen gösteririm akşamda 9-9.30 deyince gece uykusuna yatardı. Fakat son iki haftadır gerçekten herşey alt üst oldu. Gündüz uykumuzda bi sıkıntı yok ama gece!
Asla uyumak istemiyor beşiğine koyduğumda sanki bir diken tarlasına atmışım yada cocuğun canını alıyolarmışcasına ağlama ( gözyaşılı değil bu arada istemediği bişey olunca o yalandan ağlaması) eğer tepki vermezde beklersem gözyaşılı ağlama kusana kadar devam ediyor. Alıyorum kucağıma sakinleştiriyorum ama yok. Uyumuyor gece 1-2… o saatlere kadar. Bu seferde sabhah uyanmıyor bi iki kez erken uyandırmayı denedim ama bu sefer bakıcıda uyuyor ben çalışıyorum bu arada. Gündüz uykusunu 1 keze indirdim erken uyusun diye ama yok en erken 11de uyuyor.
Artık o kadar yoruldum ki gerçekten ne cocuğuma ne eve ne öğrencilerime gücüm kalmadı. Napmam lazım bunu yaşayan var mı?
- dün akşam 8.30 da beşiğe götürdüm acaba erken gidersek erken uyur mu diye 12de yattı.
Çözemiyorum işin içinden çıkamıyorum ramak kaldı delirecem