1 ay önce emziği bıraktırdım emzikle uyumaya alışkın olduğu için uyutamıyorum şuan da. Yakın zamanda ameliyat oldum 1 hafta hastanede yattım bu süreçte eşim tv karşısında uyutmaya alıştırmış. Şuan da tv açmıyorum ama uyutamıyorum da. Sürekli ağlıyor ayağımda sallıyorum kalkıyor gidiyor. Çok bunaldım artık saat 8 gibi esnemeye başlıyor gece 12 de anca uyutabilmiş oluyorum. Tavsiye verebilecek anneler varmı