Aryayyyyyyy 3 aylık aniden sağ ve sol yanağında şişlik oluştu ve büboron içerken mama tıkanıyor bugün pazar acile getiriyoruz genel kontrol yarın.. ama başına gelen var mı?? 
Ozooo Aryayyyyyyy Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Bebegim38 Aryayyyyyyy bebekten dolayı bilmiyorum ama eşim alerji olunca bu şekilde şişmişti alerji mi acaba?
Cennetagaci Aryayyyyyyy alerji büyük ihtimalle iyi bir doktoran gösterin mamasını değiştirecektir geçmiş olsun