301123_ Kızlar bebeği 3-4 aylık olupta hamilelik süreci geçiren oldumu nasıl bir psikoloji bebeğinizi emzirdiniz mi bu süreçte ? Bebekler daha küçük ya ondan dolayı üzülüyor insan
hayalperest2310 301123_ ayyy düşünemiyorum bile kızım 11 aylık zor yetiyorum doğurursun doğurmasına da harcanan yıpranan yine biz oluyoruz
MihrimahVeAnnesiii 301123_ Kızım 6 aylıktı hamile olduğumu öğrendim ikisi bir çok güzel büyüyorlar valla zor yanları var tabi ama üstesinden geliyorsunuz bir sekilde
ymnmhrr 301123_ ben oğlum 4 aylıkken hamile kalmıştım korunduğumuz halde. Şuan küçüğü 1.5 büyüğü ise 2.5 yaşında. İkisi de sezeryan doğumdu
Aysegul___ 🙈 hayal bile edemiyorum çok zor olmalı . Allah yardımcınız olsun ben yaşamadım ama illaki yaşayan vardır .