Kızlar merhaba oğlum yaklaşık 4 aydır bezi bıraktı, tedirgin olduğum nokta şu ki kışın kalın kıyafetle poposu çok belli olmuyor fakat yazın şort vs ince giyinince özel bolgesi poposu belli olacak ,açıkçası korkuyorum ,biri kucağına aldığında dokunur vs diye.(kim alacak ki derseniz illa akrabalar vs almak sevmek istiyor) oğluma anlatıyorum ama yine de tedirginim. Ne yapmalı ?