Ben de qcaba bana ne oldu diyordum benim ayni sorunum var ayaklarim eskiden de kururdu ama catlamasi hic olmazdi dogumdan sonra paramparca oldu banyoda torpuleyip sonrasinda yag suruyorum bebek yagi olur bende ananas yagi var onu da kullaniyorum o hafta normal sonra yine tekrarliyor