Kızlar ben bir ara öyle bir kilo vermiştim ki ama bildiğiniz ağıyordum artık ve geride almadım kilolarımı öyle devam ettim hamileliğime kadar. Şu an kızım 8 aylık ve haziranda 1 yaşında olacak. Kendime meydan okuyorum ve ağlamalı diyetime başlıyorum kızlar. Kızımın doğumgününde zayıf olucam. Hadi bakalım. Bence herkesin hayatında bir kere ağlamalı diyete girmesi gereken zamanlar vardır 😭😭