bsrshtrk hahahsh çok iyi valla 😂 gerçekten bu devirde bu şekilde oy kullanan kaldı mı demiş ya biri. Bazı sokak röportajlarını görünce kesin vardır diyorum. Ama buradaki amaç kimin sesi çok çıkarsa ben buraya hakimim ben alırım güçlüyüm imajı vermesi. O da bütçe ile alakalı. Doğru kullanılmayan her vergim haram zıkkım olsun. Gereksiz bu gürültü, işi yapan kişiye ödenen, benzine ödenen, araçla oluşan hem gürültü hem çevre kirliliği hem trafik için helal etmiyorum ben de