Eagil şimdi ten çorabı varya kilotlu olanı değil tek tek bı tekini alın ilk giyilen kısmı atın çünkü orası lastikli daha sonra çok ince şekilde tekrar bı parca kesin kestiğiniz parça 3 ya dan ayrıldığında yuvarlak oluyor ince bir lastik gibi oluyor ama lastik değil emin olun bunu 2 emziğin yanlarından bağlayın ve kafasına geçirin eğer hala anlamadıysanız 1+3uz annesi diye bir kadın var Instagram da orda videosu var emzik tutturma yöntemi olarak