Bebeğim 2 aylıkken net olarak hırıltısı başladı şuan 4,5 aylık ve hala hırıltısı var doktorumuz burnu küçük olduğu için genzi komple kapalı demişti alerji ilacı da verdi akciğer seslerini de dinledi bana bütün olasılıkları ortadan kaldıralım dedi hepsini kaldırdık sonuç hala hırıltı var gerçekten burnu çok küçük diye genzi sürekli tıkalı özel bir burun spreyi verdi kullandığımızdan beri çok rahatladık spreyi günde 6&7 defa kullanıyorum kullandıktan 10&20 dk sonra küçük el pompası yada oritro bebe ile çekiyorum cıvık aşşırı yapışkan bir sümük çıkıyor baya o çıkınca hırıltı bitiyor tekrar tıkanınca tekrar hırıltı başlıyor ama spreyden aşşırı memnunum evlerimiz kaloriferli nem oranımız az bizim bile tıkanıyor bebeğimizde öyle her sabah güzel bir duş aldırırım muhakkak duş sonrası burun aspiratörü ile temizlerim spreyini sıkarım çok rahatlar kış bitse atlatacaz inşallah @