Kızlar fırın sütlaç yapıcam diye nişastasını az koydum normalde 2 yemek kaşığı koyardım bu sefer 1 koydum çok katılaşmasın diye fırına koydum 1 saat oldu biraz kızardı biraz kızarmadı köpürüyor hep 200 derece üst ayara attım ama yok yani anlamadım niye böyle oldu bir yardımcı olurmusunuz ?