Tumet Arkadaşlar merhaba bu tarz şubelere girip sıkıntı yaşayan oldu mu ? Para değer kaybını veya mantıklı olup olmadığını sormuyorum . Denilen tarihin uzağında ödeme mi oluyor yoksa denilen zamanda mı ?? Yeni girenler varsa yazarsa sevinirim .