Bebeğim 3 ay 4 günlük sürekli mızmız sürekli kucak istiyo yada ağlıyor asla yatmıyor geçen haftaya kadar güzelce uyurdu yatardı şimdi uykusu varsa bile uyumuyor çarşamba geçen haftada menenjit aşısı oldu acaba aşıyla alakalımı böyle bi durumu yaşayan oldumu?