3boysmom_ Merhaba kızlar doğumdan sonra yaklaşık 27 gün lohusa adeti oldum 2 hafta temizdim yarın 40 ımız çıkıyor ama bugün yine kanamam geldi ozaman ben normal adetmi olmuş oluyorum?
1pekmom_ 3boysmom_ 40güne kadar olan kanamalar lohusalık geçiyor diye biliyorum, benim sürekli değildi ama ara ara olarak 52gün sürdü, normal adeti ise 7.ayda oldum
gencmom_ 3boysmom_ hayır hala lohusa kanaması geliyor benimde öyle olmuştu 52 kadar uzadı 53 54 de temizdim sonra normal reğl oldum 40 diye kanama kesilecek diye bişey yok
3boysmom_ 1pekmom_ annemde öyle söyledi ama burda bazı annelerimiz normal adet olduğunu söyledi kafam karıştı valla😅
Mercimek26 3boysmom_ bence siz normal adet oldunuz. Bekleyin 6-7 gün devam edip kesilirse kesin adet yani 😂 bende doğumdan sonra bir süre adet olmucam diye çok sevinmiştim ama her ay takır takır oldum.
gencmom_ 3boysmom_ hayır adet değil adı üstünde 40 gün kanama normal sizin 40 çıkmamış bile uzayabilir Anneniz doğru demiş. Zaten lohusa kanaması arada yavaşlar azalır yok olur ama sonra devam eder Bu arada adet diyenler 40 ınız çıktı sanmış ama daha 40lısınız