Deletedmom_100 1,5 yaş oğlum 8de kalkan oğlum 12de uyur 1 saat uyku yapardı kaç gündür 20 dkika uyuyup kalkıyor ve asla geri uyumuyor sallamaktan helak oluyorum pertimide çıkarıyor neden böyle yapar ya
cahillesohbetikestim Deletedmom_100 yeteri kadar yorulmuyor olabilir canım 2 yaş oğlum da sürekli aynı şeyi yapıyor ne zaman doları çıkartıp yorarsam o zaman gündüz uykusunu güzel uyuyor başka türlü akşama kadar uyumaz
AnnaKarenina_ Deletedmom_100 saat 1 de yatırmayı deneyin benim oğlumda 8 de uyanıyor 1 de uyuyor birde yeterince yorulması lazım
Sonsuz32 Deletedmom_100 ıkı yasında kızım 1.5 yasında öğlen uykusunu bırakmıstı şuanda öğlen uyumuyo akşam 18. Ve 19 a kadar ayakta
PeekaBoo_ Deletedmom_100 öğlen uykusuna erken yatıyor çünkü, 19 aylık oğlum, 13 ayda tek uykuya düştü 9 gibi kalkar 13.30-14.00 arası öğlen uykusuna yatar. Saatini ileri almayı deneyin fark edecektir uykuyu bırakmak için çok erken çok yorulur
Doruk20222 17 Ayda benimki de öyle oldu 2 uykudan tek uykuya geçme süreciydi sanırım şuan düzenli sen oluşturduğun düzenini bozmamaya çalış düzelir
Ozlem1994 Uyku aralığı az gibi geldi bence 13-14 arasında uyutmayın deneyin. Bebeğim 13 aylık be onun uyku aralığı 3.30-4 saati buluyor. Sizin 5 saat olmalı diye düşünüyorum.
Dyg1dyg Gecıcı bı suredır duzene gırcek tır bır sure bocalıo lar uyku reddı sonra duzen alır azıcık daha yorun bence bırde uyku oncesı banyo cok ıyı gelıyo
Dolores Deletedmom_100 geçici bir süreç. 27 aylık oğlum istemese de öğlen uyutuyoruz. Öğlen uyumayınca bütün düzen alt üst oluyor. O uykuya gerçekten ihtiyaçları var
Menessasmom Deletedmom_100 bizde 1.5 yaş aynıyız ilk uykusu çok kısaldı saatini uzattım 2 saat sonra değilde 3-4 saat sonra uyutuyorum ama yine az uyuyor bence artık tek uykuya geçme vaktimiz gelmiş🥴
Kedilivebebeli1 Benim oğlum 14 aylık sabah 8/9 arası kalkar öğlen çok nadir 12de uyur genelde 2/2.30 arası uyur 1.5/2 saat uyur akşamda 21/23 arasında uyur kalkmasa saatine göre
Orenda_ Deletedmom_100 1.5 yaşında kızım sabah 8 de kalkıyor şuan uyutuyorum mesela 2 saat sonra uyanır hep böyle akşam da 10 da uyutuyorum.