nazz1 Sütüm az olduğu için süt ve mama veriyorum, sütten sonra mama mı vereyim yoksa her iki memeyi verip bir dahaki sefere mama mı vereyim? Öneriniz nedir? Bilgilendirirseniz sevinirim)
benoyleuygungordum___ nazz1 önce emzir sağ sol sütun ne kadar var bilmiyorum ama doymazsa ağlar zaten sonrada mama verebilirsin Dene istersen önce emzir güzelce sonra az bişey mama yap içiyor mu icmiyormi anlarsın canım ama öncelik meme olsun