
Kızlar buna benzer sırtında vardı, cildiye doktoru karma krem verdi o baya geçti. Çenesindede vardı ama bu kadar değildi, küçüktü ve kızım büyüdükce kaşınmaya başladı tabi, mesela gece uykusu bölününce direk yattığı yere sürtüyor çenesini kaşınıyo diye, böyle sürte sürte bu hale geldi. Daha önce doktora gittik işte bebeklerde olabilir büyüdükce düzelir dediler hiçbi doktorda kesin tanı koymadı, işte çok sıcak su iyi gelmez baharatlı iyi gelmez ekşi iyi gelmez zaten kızım 11 aylık adam akıllı ek gıda yemiyor, o yüzden baharat ekşi kullanmıyorum. Daha önce kortizonlu krem kullandık o da iyi gelmişti ama bırakınca geri başladı doktorda çok kortizon kullanmak iyi değil dedi. Alerji testi yaptırdık alerjiside çıkmadı. Bepanthol sensiderm aldık kaşıntı için o da ilk baya baya iyi gelmişti nerdeyse geçiriyordu ama kızım sürtmelere devam edince iyice büyüdü böyle yara gibi oldu. Ben daha ne çare bulabilirim yani neler yapabilirim çevrenizde böyle durumla karşılaştıysanız az çok bilirsiniz neyin iyi geleceğini mustela felan daha mı iyidir acaba, yani doktorların verdiği kremde iyi gelmiyosa elden daha ne gelebilir ki :(