Kızlar merhaba 6 ay 4 günlük bir oğlum var. Geceleri çok terliyor, uyandıkça üstünü değiştiriyorum ama sorun şu ki yorganı üstünden hep attığı için omuzları falan buz gibi oluyor. Terlemesin diye daha ince giydirmeye başladım ama yine terliyor. Çok üzülüyorum ne yapacağımı da bilmiyorum ne zaman uyanıp kontrol etsem üstü buz gibi. Sürekli örtmeye çalışıyorum ama bir şekilde üstünü açıyor hep. Uyku tulumu da aldım ama 2.5 tog almışım tecrübesizliğimden, aslında 1 tog yeterliymiş. 2.5 tog olduğu için uyku tulumunu da giydiremiyorum daha fazla terler diye. Bu gece terlemesine/vücudunun soğumasına nasıl çözüm bulabilirim?