Geçen sene oğlum ek gıdaya yeni başlamıştı genelde emdiği için tutmadım hem süt azalır diye hemde emdiğinde aşırı acıkıyorum gözüm dönüyor oruçluyken düşünemiyorum bu yıl tutacağım oğlum yine emiyor ama sadece öğlen uykusunda emiyor ek gıdaya da alıştı inşallah zorlanmam