Merhaba, bebeğiniz size de çok nazlanıyor mu? 22 aylık, bezini değiştirirken kaçıyor, yemek yedirirken iştahsız davranıyor ama bende böyle bu sadece, ben işteyken bakıcısında gayet güzel yemeğini yer, altını değiştirtir. Bu defa ben bu işlemleri yapacskken düşüncesi bile beni bunaltıyor öncesinde. Çünkü genel olarak durum böyle ve yorucu oluyor. Bir de oyun kurma meselesi var daha bunun için küçük mü kestiremiyorum. Mutfakta yemeğimi rahat bir şekilde yapmama müsade etmiyor daha doğrusu şu şekilde tek başına çok oyalanamıyor. Ben yanında olup oyununa dahil olayım isityor hep. Mutfaktayken sıkılmaması için TV’den kendi şarkılarını açıyorum onda da artık pek durmuyor içeride hemen mutfağa gelir dağıtılacak bir şey varsa bir yaramazlık dikkat çekmek için onu yapar ben onunla ilgilenemezsem o anda. Sandalyede yanımda durmssına izin veriyorum sıkılmasın diye ama izlemek değil de bir şryler yapmak istiyor. Bazen ununu ona koydururum ya da ona karıştırmasını söylerim bunları yapar. Ama her zaman bu ihtimal olmuyor. Küçüklüğünden itibaren çok mu oyununa dahil oldum diye düşünüyorum hep ondan mı tek başına kalmak istemiyor ama yemek temizlik vs bunlarla vakit geçtiği için kararınca bir zaman geçirdiğimi düşünüyorum bebeğimle.