Dolapta uzun zamandır satış yapıyorum satıcı rozetin var az önce iki pantolon iki eşofman sattım toplamda 300 TL ama bana kalan 210 TL 80 TL kesmişler bu nasıl bir hırsızlık insanları resmen soyuyorlar. Gardropsda da Aradığını bulamıyorsun her şey çok karışık arayüzü berbat o yüzden kullanamıyorum ama gerekirse artık hayır yapacağım dolap hesabımı kapatacağım. Şikayet var hiçbir şey değişmiyor. 200 TL üstü satıcı ödüyor sanki 200 TL çok büyük bir meblağ artık ne alabilirsin ne satabilirsin ki 200 TL’ye satıcılar için berbat bir uygulama oldu