kızlar nerdeyse 8 aylık olacak kızım ama hala kucagımda uyuyor.Bu benim çok hoşuma gitsede işe başlamak zorundayım kokum olmadan asla uyumuyor. kv bakacak sürekli bana bende uyumayacak diyor bende çocuğum aglamasın başkasında ya da desteksiz uyusun isterim tabi ki. bana akıl verin ne yapayım nasıl alıştırayım desteksiz veya baska şekilde uyutmaya? Bu zamana kadar tek baktım bebegıme gurbetteydik. Kimse yoktu etrafımda cocuk haliyle insan da yabancılıyor