biryildiz Merhaba Bebeğim 6 aylık, dişleri çok kaşınıyor. Anne sütünü meyve süzgecine dondurup koydum fakat bu sefer de boğazı ağrır, hasta olur diye korktum. Bu yöntemi uygulayan var mı? Yapmalı mıyım?
Maka_Paka Ağız mendillerini ıslak ya da kuru koyun dolaba. Ya da dış kaşıyıcıları. Süt eridikce buz gibi süt gidecek boğazlarına. Sizce ?