Gaziantepte yaşıyorum, geçen kış bebeğim 1 aylıktı depreme yakalandık, günlerce bir sürü insanlarla bağ evlerinde kaldık, doğalgaz yok elektrik yok, artçılar oluyor sürekli, marketlerden kısıtlı bir şekilde yiyecek ekmek alabiliyoruz, sonrada Ankaraya gitmek zorunda kaldık, haftalarca orada kaldık. Hiçbirşeyi kafana takma, melekler onları koruyor ve çok şükür ki hiçbirşey olmuyor. Ben de kimsenin lafına bakmadım hergün mutlaka 10 dakika bile olsa çıkardım, temiz havaya ve sosyalleşmeye ihyiyaclari var