Sdyll Bi triko takımım vardı yanlışlıkla 60 derecede yıkadım mahvoldu koskocaman oldu ya 😭 kaç derecede yıkarsam çeker tekrar?
bomgomy Sdyll ya benım bildiğim derece degılde sıkma devri onemli sanki , yanlıs biliyor da olabilirim tam emın degılım
Aybarsmom_ Sdyll Ben trikolarımın hepsini ters çevirip 30 derecede yıkarım. Hiç sıkıntı yaşamadım o yüzden. Yüksek derecede yıkamışsınız düzelmesi biraz zor malesef 😕