dksmdlos benım kızım da 1 aylık yan çevirip acıyordum devlet oyle gosterdi hırlıyordu kızım bıde sonra gecmedi ozele gıttım o kadar iyi ki doktor düz yatırdı kızımı 5 cc doldurdu 1 cc bı burnuna sıktı yuttu korkma yutsun burdan midesine gıder dedı sonra diger burna 1 cc bu sekilde yavas yavas 2 burna pay etti endişe etme kucuk olduğu ıcın nu sekilde hem genzi acılir hem hırıltısı gıder dedı kaldırdı sırtına 1 dk vurdu cıkanları sildı ben de aynısını 1 haftadır yapıyorum gunde en fazla 6 kez yapabılırsın dedı ben yaptıktan sonra aspiratörlede cekıyorum nasıl geliyor yan yatırıp yaptım da gelmiyordu bıde hırlaması kesilmiyordu sımdi Allaha sukurler olsun o doktordan da Allah razı olsun kızım rahat nefes alıyor hırlaması kesildi yan yatırıp 8 kere yapıyordum gunde sımdi 2 yada 3 kez yapıyorum o da hırıltı duydum zaman bana serumla yap dedi sizde bu sekilde deneyin faydasını cok gorursunuz 💕 1 aylık bebekte yan yatırıp temizlemek cıdden ise yaramıyormus bu islem buyuk bebekler ıcın gecerli dedı bana genzi acılmıyormus bu sekilde kucuk bebeklerin