entige emin değilseniz ilk başta ben wee babynin almıştım alıştırma bardağı olarak aventi kullanmadım ama sonra pipetli kullandık rahatta ettik açıkçası genelde bardaktan içmeye hevesli oluyorlar ben bardaktan içirdim çoğu zaman o yüzden bir şey diyemeyeceğim