Gulcin_guney Kızım 6 ay 10 günlük hala gazı var 6 aylık olunca gazı biter dediler ama yok hala devam ediyor bu normal mi?
KaynanaYiyen Gulcin_guney Ben hiç damla kullanmadım. Yeni doğduğunda kullanmıştım hiçbir işe yaramadı çünkü.