Merhaba anneler 16 aylıgız 2 haftadır gecmeyen hırıltı var ve burnuna serum fizyolojik yapıyorum açılmıyor aspratorle çekemıyorum hıc durduramıyoruz serumu enjektorle yapıyoruz 2 Dr a gotrdum bogaz kızarmıs dedı hıc ılac falan yazmadılar napabılırımkı ya bilgisi olan bu durumu yasayan varmı kzıım resmen nefes alırken ses cıkartıyo ve tıkanıklıktan yemek bıle yıyemıyo azından nefes alıyo