Sevgili anneler, Salı günü iş başı yapacağım. Oldukla stresliyim. Haftanın 4 günü ofiste olacağım. 8 yaşında ve 9 aylık iki evladım var. Haliyle yoğun bir tempo başlayacak. Emzirirken kullandığınız takviye var mı? Hamileyken balık yağı ve multivitamin alıyordum inanılmaz iyi geliyordu. Özellikle çalışan annelerden kulandıkları multivitaminleri öğrenmek istiyorum. Sevgiler. 🪷