Aslında doktorum tavsiye etti çünkü gebelik şekerimiz vardı bebeğinde şekerini dengede tutmak için verdi doktor ama gün geliyor 19 saatte bir mama yiyor beni emdikçe karar veriyorum mama artık yok diye gel gelelim bu sefer de sütüm olmuyor mamaya devam ediyorum karışık durumum bebeğim 38 günlük acaba benim gibi olup da mamayı sonradan bırakan var mı kendi sütümü vermek istiyorum artık