psikolojikdanismanannee Bebeğim 2 aylık. Şu an manuel cihazla 80 cc sütüm oluyor. Maalesef yeterli gelmediği için mama kullanıyorum. Süt arttırımı için denediğiniz iyi gelen önerileri paylaşabilir misiniz sevgili anneler? ☺️
neanladinyurdagull psikolojikdanismanannee benim beslenmem çok kötü Bestlak damla kullanıyorum öneririm 60-90 çıkarken 120 yi buluyor tek göğüs 3 buçuk aylık kızım yetmediği için bende ek mama veriyorum ama 3 ay sadece anne sütü yetti
psikolojikdanismanannee neanladinyurdagull Doğumum sezaryen olduğu için ilk günlerde de mama vermek zorunda kaldım. İlk günden beri mama da kullanıyor maalesef. Çok teşekkür ediyorum, ebem de önermişti. ☺️
edacoban Bulgur pilavı, rezene, bol bol su tuketmen gerekir, sık sık emzir , helva bide bende çok işe yaramıştı
psikolojikdanismanannee edacoban Teşekkür ediyorum. Rezene ile ilgili son zamanlarda kullanmaması için paylaşımlar görmüştüm. Deneyeceğim☺️